MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

BMW. Znaleźć „niebite” BMW M6 to prawdziwy cud!

Paweł Piątek
Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że wszelkie incydenty drogowe z udziałem modeli BMW wybrzmiewają w mediach jakoś głośniej niż podobne zdarzenia drogowe, w których winę ponoszą kierujący pojazdy innych marek. Eksperci z carVertical postanowili przeanalizować bazę danych i sprawdzić, jak wypadają w niej wybrane, luksusowe modele bawarskiego producenta.
Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że wszelkie incydenty drogowe z udziałem modeli BMW wybrzmiewają w mediach jakoś głośniej niż podobne zdarzenia drogowe, w których winę ponoszą kierujący pojazdy innych marek. Eksperci z carVertical postanowili przeanalizować bazę danych i sprawdzić, jak wypadają w niej wybrane, luksusowe modele bawarskiego producenta. Archiwum
Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że wszelkie incydenty drogowe z udziałem modeli BMW wybrzmiewają w mediach jakoś głośniej niż podobne zdarzenia drogowe, w których winę ponoszą kierujący pojazdy innych marek. Eksperci z carVertical postanowili przeanalizować bazę danych i sprawdzić, jak wypadają w niej wybrane, luksusowe modele bawarskiego producenta.

Spis treści

Do zestawienia trafiły tym razem BMW serii 8, 7 i 6, a także wersje sportowe M5 i M6. Raport obejmuje udział procentowy egzemplarzy z cofniętym licznikiem, a także udział procentowy aut, które na swoim koncie mają jakąś – najprawdopodobniej powypadkową – szkodę. Tabele dodatkowo ujmują średnie zakresy cofnięcia licznika dla poszczególnych modeli, a także kwotowe wartości likwidacji odnotowanych szkód. Wszystkie dane podawane są w dwóch wersjach – lokalnie dla Polski oraz globalnie, z uwzględnieniem Polski.

Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że wszelkie incydenty drogowe z udziałem modeli BMW wybrzmiewają w mediach jakoś głośniej niż podobne zdarzenia drogowe,
Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że wszelkie incydenty drogowe z udziałem modeli BMW wybrzmiewają w mediach jakoś głośniej niż podobne zdarzenia drogowe, w których winę ponoszą kierujący pojazdy innych marek. Eksperci z carVertical postanowili przeanalizować bazę danych i sprawdzić, jak wypadają w niej wybrane, luksusowe modele bawarskiego producenta. Archiwum

Jaki procent luksusowych BMW jest po wypadku?

Na początek przyjrzyjmy się udziałowi aut ze szkodową przeszłością. Niechlubny rekord bije BMW M6 na polskim rynku. Ponad 96,1% egzemplarzy sprawdzonych na carVertical w Polsce miało na swoim koncie jakąś szkodę. Oznacza to, że kupując taki używany samochód w Polsce niemal na pewno kupimy samochód naprawiany. Według raportu carVertical, takiego auta zdecydowanie lepiej poszukać na własną rękę za granicą, ponieważ globalnie M6-ek po przejściach jest nieco mniej, bo 64,6%.
Drugie miejsce na tej niechlubnej liście zajmuje… zwykła „szóstka” (bez M). Na polskim rynku mamy prawie 79,0% takich aut. Ogółem w Europie jest ich niespełna 61,6%.

Trzecie miejsce na podium aut powypadkowych zajmuje BMW M5. Na polskim rynku udział egzemplarzy, które mają coś na sumieniu to ok.  70.2 %. Globalnie jest znacznie lepiej, bo ok. 48.1 %. Szanse kupującego na zakup auta bezszkodowego w ramach prywatnego importu wzrastają zatem do ponad 50%.

Cofane liczniki

Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że wszelkie incydenty drogowe z udziałem modeli BMW wybrzmiewają w mediach jakoś głośniej niż podobne zdarzenia drogowe,
Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że wszelkie incydenty drogowe z udziałem modeli BMW wybrzmiewają w mediach jakoś głośniej niż podobne zdarzenia drogowe, w których winę ponoszą kierujący pojazdy innych marek. Eksperci z carVertical postanowili przeanalizować bazę danych i sprawdzić, jak wypadają w niej wybrane, luksusowe modele bawarskiego producenta. Archiwum

Zdecydowanie lepiej, ponieważ udział aut „kombinowanych” jest bez porównania mniejszy. Na polskim rynku najłatwiej kupić „przekręcone” BMW M6 – takich aut jest w naszej polskiej bazie ok. 26.9 %. Globalnie takich oszukanych aut jest jeszcze mniej - 15.7 %, więc także w tym przypadku lepiej sprowadzić sobie samochód na własną rękę.

 
Ale nie zawsze za granicą będzie lepiej niż w Polsce. Okazuje się np. w przypadku modelu M5 rynek polski z wynikiem 26.9 %, jest nawet odrobinę bardziej uczciwy niż rynek zagraniczny (29.6 %).Na trzecim miejscu pod względem kręcenia liczników plasuje się seria 7. W Polsce udział aut z korektą licznika to niespełna 20,1 %, a wynik globalny to ponad 22,2 % więc tu także sprowadzanie auta nie musi być lepszym rozwiązaniem. Całkiem możliwe, że tak dobre wyniki naszego rynku zawdzięczamy transparentnej ofercie aut poleasingowych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie miasteczka ruchu drogowego w Radomsku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: BMW. Znaleźć „niebite” BMW M6 to prawdziwy cud! - Motofakty

Wróć na tomaszowmazowiecki.naszemiasto.pl Nasze Miasto