Zmiany w obsłudze klientów MOPS w Tomaszowie Maz.
W związku z pandemią COVID-19 i wzrostem zakażeń, w trosce o zdrowie klientów i pracowników MOPS w Tomaszowie zwraca się z prośbą o ograniczenie wizyt w siedzibie ośrodka.
- Zgłoszenia o wszelkie formy pomocy będą przyjmowane telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem poczty - informują pracownicy MOPS. - Osobisty kontakt z pracownikiem Ośrodka należy podjąć tylko w nagłych i pilnych sytuacjach, wymagających osobistego stawiennictwa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Zawieszone zostają wtorkowe dyżury.Za zmiany oraz ograniczenia przepraszam. Liczymy na Państwa zrozumienie - dodają.
Urzędnicy jednak uspokajają, że sprawy będą rozpatrywane tak jak do tej pory, a wszystkie planowane wypłaty świadczeń będą realizowane terminowo zgodnie z dotychczasowym harmonogramem.
Wpłaty prosimy kierować na numer konta Ośrodka: ING: 22 1050 1461 1000 0023 6464 5354
ADRES E-MAIL: [email protected]
NUMERY TELEFONÓW:
Sekretariat: 44 723-34-89
Pomoc Społeczna / Świadczenia Rodzinne: 44 719- 57- 59, 44 723-73-53.
Tymczasowo też zawieszono osobiste udzielanie porad prawnych we wszystkich punktach nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie powiatu tomaszowskiego. Zawieszenie działalności punktów obowiązuje od dnia 2 listopada 2020 roku do odwołania.
Udzielanie porad prawnych będzie możliwe wyłącznie za pomocą środków porozumiewania się na odległość tj. za pośrednictwem adresu e-mail lub telefonicznie.
W celu ustalenia terminu udzielenia nieodpłatnej pomocy prawnej prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 797 876 260 lub na adres e-mail: [email protected]
Dodatkowe informacje znajdują się na stronie www.darmowapomocprawna.ms.gov.pl
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?