Porządek obrad Rady Miejskiej zwołanej na dzień 26 lutego 2013 roku (wtorek) o godz. 11.00w sali obrad (nr 22) Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz. przy ul. POW 10/16 XXXV sesję Rady Miejskiej Tomaszowa Maz.
1.Otwarcie sesji i powitanie zebranych.
2.Przedstawienie porządku obrad XXXV sesji Rady Miejskiej.
3.Przyjęcie protokołu z XXXIV sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 30 stycznia 2013 roku.
4.Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu.
5.Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki.
6.Podjęcie uchwały o zmianie uchwały nr XXIV/185/08 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 27 lutego 2008 roku w sprawie Statutu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
7.Podjęcie uchwały o zmianie uchwały nr XV/125/2011 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 31 sierpnia 2011 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez osoby fizyczne oraz osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego na terenie Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystywania.
8.Podjęcie uchwały w sprawie odpowiedzi na skargę wniesioną do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi na uchwałę nr X/94/2011 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Miasto Tomaszów Mazowiecki.
9.Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Gimnazjum nr 2 im. Ireny Sendlerowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Warszawska 95/97.
10.Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Tomaszowie Mazowieckim oraz wysokości stawek opłat za parkowanie w tej strefie i sposobu ich pobierania.
11.Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego za 2012 rok.
12.Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
13.Informacja o działalności Przewodniczącego Rady Miejskiej i Wiceprzewodniczących w okresie między sesjami.
14.Interpelacje i wnioski radnych.
15.Korespondencja i sprawy różne.
16.Zamknięcie obrad XXXV sesji Rady Miejskiej.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?