Dawniej na portalu były wyłącznie informacje o realizowanych przez miejską spółkę inwestycjach mieszkaniowych, organizowanych przetargach i ich rozstrzygnięciach. Od niedawna za pośrednictwem portalu można już wysłać wiadomości mejlowe do pracowników spółki - do sekretariatu, działu technicznego czy administracji. Mieszkańcy mogą w ten sposób na przykład zgłaszać awarie lub usterki.
Jeśli sięgniemy dalej, okazuje się, że więcej można się dowiedzieć po zalogowaniu do specjalnego panelu.
- Zdajemy sobie sprawę, że coraz więcej naszych mieszkańców korzysta z internetu i chcemy umożliwić im dostęp do własnego konta za pośrednictwem naszego portalu - mówi Artur Marek, prezes TTBS. - Będą tam mogli przede wszystkim znaleźć dane, dotyczące opłat za czynsze, aktualne saldo, podwyżki, niedopłaty itp. - mówi prezes.
Aby jednak mieć dostęp do własnego konta, konieczna jest jedna wizyta w siedzibie TTBS, by wypełnić formularz rejestracji, otrzymać login i hasło. Potem już na bieżąco będzie można obserwować swoje płatności.
Na portalu pojawiają się także informacje, dotyczące wniosków na wolne mieszkania w nowym bloku czy weryfikacji osób, czekających na mieszkania komunalne.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?