Wprowadzenie systemu ma na celu ułatwienie i usprawnienie obsługi mieszkańców. W systemie będzie można znaleźć informacje na temat wystawionych faktur, opłaconych i nieopłaconych należności i bieżącego salda. Znajdą się tam również informacje o ostatnim odczycie.
Aplikacja dostępna jest na stronie internetowej Spółki www.zgwk.pl w zakładce "E-BOK". Korzystanie z e-BOK możliwe będzie jednak dopiero po otrzymaniu w siedzibie spółki przy ul. Kępa 19 identyfikatora wraz z hasłem dostępu.
Po identyfikator i hasło dostępu należy zgłosić się od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 15 z dowodem tożsamości. Dodatkowych informacji udzielają pracownicy wydziału logistyki usługowej i obsługi klientów w siedzibie spółki oraz pod numerem telefonu 44 724 41 32, 44 724 50 20.Podobny system działa już w TTBS.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?