Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

NIe stój w kolejce, czas na e-BOK. Zmiany w ZGKW

wola
Od początku października klienci Zakładu Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej będą mieli możliwość korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta ( tzw. e-BOK).

Wprowadzenie systemu ma na celu ułatwienie i usprawnienie obsługi mieszkańców. W systemie będzie można znaleźć informacje na temat wystawionych faktur, opłaconych i nieopłaconych należności i bieżącego salda. Znajdą się tam również informacje o ostatnim odczycie.

Aplikacja dostępna jest na stronie internetowej Spółki www.zgwk.pl w zakładce "E-BOK". Korzystanie z e-BOK możliwe będzie jednak dopiero po otrzymaniu w siedzibie spółki przy ul. Kępa 19 identyfikatora wraz z hasłem dostępu.

Po identyfikator i hasło dostępu należy zgłosić się od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 15 z dowodem tożsamości. Dodatkowych informacji udzielają pracownicy wydziału logistyki usługowej i obsługi klientów w siedzibie spółki oraz pod numerem telefonu 44 724 41 32, 44 724 50 20.Podobny system działa już w TTBS.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na tomaszowmazowiecki.naszemiasto.pl Nasze Miasto