Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Grupa Paradyż z tytułem Superbrands

Andrzej Wdowski
Grupa Paradyż z tytułem Superbrands
Grupa Paradyż z tytułem Superbrands k. rainka
Marka PARADYŻ zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 w kategorii „Artykuły budowlane i wykończeniowe”. Wyróżnienie to przyznawane jest polskim markom, które wypracowały najlepszy wizerunek i zyskały najwyższe uznanie w oczach konsumentów.

- Tegoroczni laureaci wyłonieni zostali spośród ponad 2 000 marek, w oparciu o jedno z największych badań marketingowych w Polsce, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia, na grupie 15 000 konsumentów - informuje Iwona Filipczak, rzeczniczka Ceramiki Paradyż.

- Konkurs Superbrands odnosi się bezpośrednio do poziomu zaufania i postrzegania marki przez konsumentów oraz ekspertów. Tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 dla marki PARADYŻ stanowi jedyne w swoim rodzaju potwierdzenie siły jej wizerunku – mówi Łukasz Kardas, prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. - W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm, innowacyjność oraz zrozumienie potrzeb klienta. Właśnie takie podejście pozwala nam utrzymywać pozycję jednego z liderów branży ceramicznej od wielu lat - podsumowuje.

Prestiżowe wyróżnienie Superbrands przyznawane jest od prawie 20 lat w 87 krajach świata.

Tegoroczna, jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu Superbrands w Polsce, odbyła się 27 maja w Ufficio Primo w Warszawie. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Łukasz Kardas, prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na tomaszowmazowiecki.naszemiasto.pl Nasze Miasto