- Tegoroczni laureaci wyłonieni zostali spośród ponad 2 000 marek, w oparciu o jedno z największych badań marketingowych w Polsce, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia, na grupie 15 000 konsumentów - informuje Iwona Filipczak, rzeczniczka Ceramiki Paradyż.
- Konkurs Superbrands odnosi się bezpośrednio do poziomu zaufania i postrzegania marki przez konsumentów oraz ekspertów. Tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 dla marki PARADYŻ stanowi jedyne w swoim rodzaju potwierdzenie siły jej wizerunku – mówi Łukasz Kardas, prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. - W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm, innowacyjność oraz zrozumienie potrzeb klienta. Właśnie takie podejście pozwala nam utrzymywać pozycję jednego z liderów branży ceramicznej od wielu lat - podsumowuje.
Prestiżowe wyróżnienie Superbrands przyznawane jest od prawie 20 lat w 87 krajach świata.
Tegoroczna, jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu Superbrands w Polsce, odbyła się 27 maja w Ufficio Primo w Warszawie. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Łukasz Kardas, prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?