Nowoczesny System Kierowania Ruchem realizowany jest w ramach projektu Platformy Usług Elektronicznych, czyli e-urzędu i współfinansowany z pieniędzy unijnych.
Klienci tomaszowskiego ZUS mogą już korzystać z tego systemu, który krok po kroku wskaże im drogę do konkretnego stanowiska, gdzie mogą załatwić swoją sprawę.
Na specjalnym automacie z dotykowym ekranem, klient wybiera kategorię sprawy, z którą przyszedł do ZUS. System komputerowy przydziela mu konkretnego pracownika, wydając bilet z numerem. Klient dowie się z niego m.in., ile osób czeka przed nim w danym momencie w kolejce. Do stanowiska przywoła go głos z radiowęzła. Ponadto numery biletów, jak i obsługujących stanowisk, są wyświetlane na specjalnych tablicach elektronicznych. Ułatwia to załatwienie spraw osobom niedowidzącym czy niedosłyszącym.
- Klient, który po raz pierwszy zetknie się z nowym systemem, może liczyć na pomoc pracowników ZUS, którzy odpowiednio go pokierują oraz pokażą, jak korzystać z automatu - zapewnia Aleksandra Musialik, rzeczniczka prasowa ZUS w Tomaszowie.
To niejedyna nowość, jaka pojawiła się w tomaszowskim ZUS. Dzięki umieszczonym monitorom w sali obsługi klientów, petenci mogą zapoznać się z przydatnymi informacjami z zakresu wiedzy o ubezpieczeniach społecznych.
Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?