Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nieuczciwe praktyki dostawców energii. Tomaszowianie składają skargi

Beata Dobrzyńska
Do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Tomaszowie Maz., coraz częściej wpływają skargi dotyczące problemów odbiorców energii związane z nieuczciwymi praktykami rynkowymi firm energetycznych.

Jak informuje Agnieszka Drzewoska-Łuczak, rzecznik powiatowy konsumentów w Tomaszowie, konsumenci najczęściej zgłaszają do rzecznika i Urzędu Regulacji Energetyki :

- brak rzetelnej i często niepełnej informacji o warunkach oferty/umowy przedstawianej przez firmę,

- podszywanie się pod pracowników dotychczasowego sprzedawcy lub urzędu,

- wywieranie przymusu w celu zawarcia umowy poprzez oddziaływanie psychologiczne czy perswazyjne,

- brak przestrzegania standardów jakościowych obsługi odbiorców, w tym brak udzielania odpowiedzi na reklamacje w ustawowym terminie, utrudniony kontakt ze sprzedawcą, nieregularne dostarczanie rachunków czy błędne rozliczenia.

Urząd Regulacji Energetyki informuje „Odbiorco zgłoś złe praktyki”. Na specjalnej podstronie internetowej http://www.ure.gov.pl/pl/regulator-monitoruje/6429,Regulator-monitoruje-dzialalnosc-sprzedawcow-energii-elektrycznej-i-paliw-gazowy.html znajduje się formularz zgłoszeniowy, za którego pośrednictwem można informować o nieprawidłowościach w działaniach sprzedawców energii.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na tomaszowmazowiecki.naszemiasto.pl Nasze Miasto