Sprawą już w 2011 roku zainteresował się radny PO Arkadiusz Gajewski, który kilkukrotnie w tej sprawie interpelował podczas sesji rady miejskiej. Jak podkreślał, napis, że jest to zakład w Tomaszowie zniknął kilka lat temu i od tej pory kierowcy, którzy przejeżdżali koło Tomaszowa mogli odnieść mylne wrażenie, że są koło Paradyża.
Ponieważ długo w tej sprawie nic się nie działo, radny wystosował w tej sprawie pismo do Ceramiki, jednocześnie spotykając się z szefostwem spółki. Odpowiedź była natychmiastowa.
- Zarząd spółek Grupy Paradyż zatwierdził kilka miesięcy temu harmonogram zmian zakładów, projekt finalnie uzależniliśmy od rozmieszczania ekranów akustycznych na drodze nr 8. Mając na uwadze jak najlepszą współpracę z urzędem miasta w Tomaszowie, przychyliliśmy się do prośby, którą w czerwcu tego roku wystosował do nas prezydent Tomaszowa, aby obok logotypu umieścić napis „w Tomaszowie Mazowieckim” - informuje Łukasz Kardas, prezes zarządu spółek Grupy Paradyż. – Prace montażowe rozpoczniemy wiosną.
Jak dodaje prezes, Grupa pozytywnie zapatruje się na ofertę współpracy z miastem Tomaszów, aby przy drodze S8 umieścić tablicę informującą o walorach turystycznych i potencjale gospodarczym Tomaszowa, o co także wnioskował prezydent.
- Sprawa jest nie do przecenienia w sensie efektów marketingowych dla miasta, ponieważ moglibyśmy wydać miliony złotych na promocję i nie osiągnęlibyśmy takiego efektu, jaki da napis na Ceramice przy trasie S8, że jest to zakład w Tomaszowie Mazowieckim. To przykład dobrej współpracy radnego, prezydenta i lokalnego potężnego przedsiębiorcy - dla dobra naszego miasta - mówi Arkadiusz Gajewski.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?