![Przyjrzała się temu Polska Sieć Handlowa Lewiatan. Jak...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/6e/ed/6083cebf77f09_o_large.jpg)
Koronawirus. Fryzjerzy i kosmetyczki liczą straty. W Łódzkiem jeszcze poczekamy na otwarcie salonów, przynajmniej do końca majówki
Firm jednak przybywa
Przyjrzała się temu Polska Sieć Handlowa Lewiatan. Jak tłumaczy prof. dr hab. Dariusz Doliński, Kierownik Katedry Psychologii Społecznej SWPS (Uniwersytetu Humanistycznospołecznego w Warszawie), partner badania, Polacy zaczęli z jednej strony dostrzegać, że własny biznes to ciężka praca, ale dająca wiele możliwości rozwoju i poprawy sytuacji materialnej. Z drugiej strony współcześni biznesmeni sami ciężko pracują na swój wizerunek, a dodatkowo ostatni rok pandemii pokazał, jak ważni w naszym codziennym funkcjonowania są drobni przedsiębiorcy. Tzw. „etatowcy” pracujący w pandemii z domu docenili, że np. właściciel okolicznego sklepu, mimo zagrożenia codziennie otwierał swój sklep, żebyśmy mogli zrobić niezbędne zakupy. Dzięki temu, w naszych oczach przedsiębiorcy stali się bohaterami dnia codziennego.