W Grupie Paradyż pracuje od sześciu lat. Od początku związana z marketingiem - począwszy od stanowiska managera marketingu, następnie kierownika działu promocji i reklamy, p.o. dyrektora marketingu, a w ostatnim czasie rzecznika prasowego.
W swojej dotychczasowej pracy była odpowiedzialna m.in. za wsparcie zarządzania markami w portfolio grupy.
Przed rozpoczęciem pracy zawodowej w Grupie Paradyż Dorota Kaźmierczak zdobywała doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i informatycznej. Pracowała również na stanowisku dyrektora agencji reklamowej.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?