Restauracja McDonaldsa na Retkini od października jest ogrodzona, a dostęp do niej utrudniony. W internecie pojawiały się opinie, że jest to związane z nową kampanią marketingową amerykańskiej sieci, a Łódź może w niej odgrywa ważną rolę. Okazuje się, że za wszystkim stoi Burger Drwala, kanapka, która od lat pojawia się w zimowym menu sieci. Jej smak polubili Polacy w całym kraju. W ubiegłym roku Drwal ubrał restaurację w Ustroniu w ogromny sweter, a tej zimy postanowił z rozmachem wkroczyć do gry.
Tym razem powstała gra planszowa będąca motywem przewodnim tegorocznej kampanii reklamującej kanapkę. Akcja rozgrywa się w Łodzi.
Niezwykle cieszymy się, że w tym roku Burger Drwala postanowił wyróżnić Łódź na mapie Polski. Nasza restauracja i jej najbliższe otoczenie przekształciły się w ogromną planszę do gry, przypominającą miasto. Każdy w dniach 13-19. listopada może odwiedzić nasz lokal i wziąć udział w grze wraz z innymi osobami – informuje Dariusz Krasoń, franczyzobiorca McDonald’sa prowadzący lokal na Retkini.
- W trakcie jednej rozgrywki, w grze bierze udział 10 dwuosobowych drużyn. Komu uda się w wyznaczonym czasie skompletować wszystkie składniki na Burgera Drwala, otrzyma wyjątkowe, smakowite nagrody.
- Burger Drwala będzie dostępny w McDonald’sie w pięciu odsłonach: klasycznej, z kurczakiem, na ostro, z żurawiną oraz z… Ten smak to na razie tajemnica, która zostanie rozszyfrowana w środę, 15 listopada.
- W tym roku Burgera Drwala można personalizować i dodać do niego dodatkową porcję soczystej wołowiny lub kurczaka w wariancie z kurczakiem.
Ekspresowa pizza z cukinii
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?