Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Galeria Tomaszów rusza z nową kampanią wizerunkową (FOTO)

Andrzej Wdowski
Galeria Tomaszów rusza z nową kampanią wizerunkową
Galeria Tomaszów rusza z nową kampanią wizerunkową Radek Polak
Wystartowała nowa kampania wizerunkowa Galerii Tomaszów. Przypomnijmy, że pierwsze zapowiedzi pojawiły się już w sierpniu, kiedy organizowano casting na „Twarze Galerii Tomaszów” i wśród mieszkańców Tomaszowa Maz. szukano bohaterów kampanii reklamowych na lata 2017/2018.

W ostatnią sobotę bardzo hucznie świętowano Pierwsze Urodziny Galerii Tomaszów a już teraz możemy oglądać jej nową kampanię wizerunkową.

- Ten rok funkcjonowania centrum pokazał, jak ważną częścią życia społeczności tomaszowskiej jest Galeria i jak wszyscy na nią czekali - mówi Anna Wójcik, specjalistka od marketingu Galerii Tomaszów . - Właśnie to było inspiracją do stworzenia nowej kampanii wizerunkowej, która opiera się na silnej więzi pomiędzy mieszkańcami a Galerią. Chcąc docenić piękno oraz dużą aktywność kulturową i społeczną miasta, powstała wizja aby bohaterami kampanii reklamowych Galerii Tomaszów zostali tomaszowianie, a tłem niezwykłe i charakterystyczne dla tego miasta miejsca.

Należy przypomnieć, że w sierpniu br. odbył się casting na „Twarze Galerii Tomaszów”, w którym wybranych zostało 10 laureatów w różnym wieku: dzieci, młodzież, dorosłych i seniorów. Nagrodą w castingu był właśnie udział w kampaniach reklamowych galerii w latach 2017/2018 oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Dla większości z nich praca w roli modela była pierwszym tego typu doświadczeniem w życiu. Jak mówi jeden z bohaterów: „bycie modelem to ciężka praca, jednak praca z tak doskonałym fotografem jak Radosław Polak, to sama przyjemność”.

- Po drugiej stronie aparatu stanął znany i ceniony fotograf Radek Polak, który na swoim koncie ma wiele profesjonalnych sesji dla magazynów modowych czy znanych marek, ale ma również duże doświadczenia w pracy z osobami, dla których modeling nie jest stałym zajęciem - dodaje Anna Wójcik. - Podczas sesji nad laureatami castingu czuwał sztab profesjonalistów m.in. stylistka, która czerpała modowe inspiracje z kolekcji sklepów zlokalizowanych w Galerii Tomaszów. Wszyscy modele, których przez najbliższy rok oglądać będziemy w kampanii wizerunkowej mają na sobie ubrania i dodatki właśnie z tych sklepów - podkreśla Anna Wójcik.

Nie wszystkich bohaterów zobaczymy od razu na billboardach, ale już teraz przedstawiamy pierwszą czwórkę.

Fabian to jeden z młodszych laureatów castingu, ma 10 lat i uwielbia tańczyć. Jego ulubionym stylem muzycznym jest hip hop, co wyraża również poprzez styl ubierania.

Małgosia pochodzi z Tomaszowa Mazowieckiego, w którym mieszka od urodzenia a teraz, wraz z mężem, wychowują tutaj dzieci. Mimo wielu zajęć domowych znajduje czas na swoje zainteresowania min. taniec i sport.

Ryszard ma ogromny sentyment do miejsca, w którym znajduje się Galeria Tomaszów, a jego drogi kilkukrotnie przecinały się z tym miejscem. Życie związał z piłką nożną, którą kiedyś trenował sam, a dzisiaj swoją wiedzę przekazuje młodemu pokoleniu.

Bartek jest rodowitym tomaszowianinem. Tomaszów Mazowiecki jest nie tylko miejscem, w którym mieszka, ale również wielką pasją.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na tomaszowmazowiecki.naszemiasto.pl Nasze Miasto